Brak produktów w koszyku
Staramy się dostarczać tylko najlepsze produkty, ale niestety jesteśmy też świadomi, że czasami trzeba zwrócić zamówienie lub złożyć reklamację. Jeśli produkt Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ciągu 30 dni od daty odbioru.
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od daty odbioru, ale musisz uiścić opłatę pocztową w wysokości 40zł (20zł za zwrot produktów przy użyciu usługi GLS i 20zł za nową wysyłkę). Opłatę za przesyłkę zapłacisz kurierowi przy odbiorze nowej paczki z wymienionymi produktami.
Jeśli chcesz zwrócić produkty, możesz poprosić o zwrot pieniędzy. Zwrot za pośrednictwem serwisu GLS kosztuje 20zł i zostanie odliczony od kwoty zwrotu. Zwrot i wymiana uszkodzonych lub nieprawidłowo otrzymanych produktów są bezpłatne.
Kiedy wypełnisz któryś z formularzy zwrotu, pojawi się opcja utworzenia etykiety dla zwrotów GLS. Otworzy się formularz, w którym wpiszesz swój adres i dane kontaktowe, a następnie zostanie utworzona etykieta z naszymi danymi do wysyłki. Możesz wydrukować tę etykietę, umieścić ją na kopercie lub pudełku, w którym zwracasz swoje rzeczy, i zostawić w wybranym przez siebie punkcie paczkowym. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości, zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni roboczych.
Po otrzymaniu zwróconych produktów sprawdzimy ich dostępność w magazynie. Jeśli przedmiot, którego dotyczyła prośba o wymianę, nie jest już dostępny w magazynie, automatycznie dokonamy zwrotu kwoty zakupu zamiast przetwarzania wymiany.
Jeśli nie chcesz zwracać produktów za pomocą usługi GLS, możesz to zrobić na własny koszt, ale musisz podać nam numer przesyłki. Możemy spełnić Twoją prośbę tylko wtedy, gdy będziemy mogli śledzić przesyłkę i potwierdzić jej dotarcie na nasz adres. Wyślij do nas e-mail na adres polska@lelosi.com, a my przekażemy Ci nasze dane adresowe.
Produkt, który chcesz zwrócić, musi być w oryginalnym stanie: nowy, czysty, z metką, w oryginalnym opakowaniu Lelosi, nieprany i nienoszony. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia Twojej prośby, jeśli otrzymamy produkt, który nie spełnia tych warunków. Warunki te nie mają zastosowania, jeśli zwracasz starszy produkt w ramach reklamacji uszkodzenia.
Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam e-mail na adres polska@lelosi.com, a my postaramy się pomóc Ci znaleźć rozwiązanie.