Brak produktów w koszyku
Witamy na stronie internetowej www.LELOSI.PL, zarządzanej przez spółkę UVECTO d.o.o. Celem tego portalu jest informowanie szerszego grona odbiorców o spółce i jej usługach. Prosimy, aby Odwiedzający naszą stronę internetową przestrzegali zapisów niniejszego regulaminu. Przeglądając naszą stronę internetową i korzystając z niej Odwiedzający, potwierdza, iż niniejszy regulamin został przez niego przeczytany, zrozumiany, zaakceptowany i przyjęty w całości.
Właściciel strony internetowej zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zamieszczone na niej dane były dokładne i aktualne. Właściciel zastrzega sobie tym samym prawo do zmiany zawartości strony internetowej lub zaprzestania jej aktualizowania w każdym momencie, bez jakiejkolwiek wcześniejszej zapowiedzi, i nie bierze na siebie żadnej odpowiedzialności za jej ponowne uruchomienie. Podmiot będący właścicielem strony może również kiedykolwiek i bez wcześniejszej zapowiedzi dokonywać zmian w usługach, towarach, cenach lub programach opisanych na stronie internetowej. Przed wykorzystaniem danych umieszczonych na tym portalu internetowym należy skontaktować się ze Spółką w celu weryfikacji dokładności informacji. Wykorzystanie znaku towarowego właściciela strony internetowej jest dozwolone jedynie po uprzednim uzyskaniu jego zgody. Wszystkie teksty, materiały wizualne i inne treści na tym portalu internetowym zostały zebrane i zamieszczone przez właściciela strony. Mają one charakter wyłącznie informacyjny i zostały opublikowane w celu zaprezentowania usług spółki UVECTO d.o.o.
SKLEP INTERNETOWY LELOSI.PL
Regulamin sklepu internetowego został opracowany zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów Republiki Słowenii (ZVPot), Ustawą o ochronie danych osobowych Republiki Słowenii (ZVOP-1), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych UE (GDPR) oraz Ustawą o komunikacji elektronicznej Republiki Słowenii (ZEKom-1), a także zgodnie z międzynarodowymi przepisami prawnymi dotyczącymi handlu elektronicznego.
Regulamin określa zakres działalności sklepu internetowego, prawa oraz obowiązki Użytkownika, oraz sklepu internetowego, a także reguluje stosunki handlowe pomiędzy sklepem internetowym a Kupującym. Kupującego obowiązują postanowienia regulaminu, które są ważne w momencie zakupu (złożenia zamówienia internetowego). Po złożeniu zamówienia Użytkownik jest zawsze dodatkowo informowany o postanowieniach regulaminu i składając zamówienie, potwierdza, że zapoznał się z nimi.
Dokonywanie zakupów w sklepie internetowym lelosi.pl jest możliwe po rejestracji. Podczas tego procesu Odwiedzający otrzymuje nazwę użytkownika, która jest tożsama z jego adresem e-mailowym, a także hasło. Po rejestracji Odwiedzający staje się Użytkownikiem sklepu internetowego.
CENY
Wszystkie ceny w sklepie internetowym podane są w walucie zł i zawierają 23% VAT. Ceny są ważne w momencie składania zamówienia i nie mają z góry ustalonej ważności. Oferta jest aktualna do jej odwołania. Rabaty i inne promocje zasadniczo nie są sumowane.
Pomimo dołożenia wszelkich starań, aby dostarczyć jak najbardziej aktualnych i dokładnych danych, może się okazać, iż podana zostanie błędna informacja o cenie. W takim przypadku lub w sytuacji, kiedy cena produktu zmieni się podczas procesowania zamówienia, Spółka umożliwi Kupującemu odstąpienie od zakupu.
SPOSÓB PŁATNOŚCI
Sklep internetowy umożliwia następujące formy płatności:
Kupujący jest zobowiązany do opłacenia nie tylko ceny zamówionych produktów, ale również kosztów wysyłki przy dostarczeniu towaru, z wyjątkiem zamówień tych produktów, które mają w opisie adnotację: „koszty wysyłki wliczone w cenę” lub „bezpłatna dostawa”.
Dostawa na terenie Polski jest realizowana przez firmę kurierską DPD i Packeta . Zamówione produkty zostaną dostarczone na adres wysyłki podany przez Kupującego. W przypadku płatności przy odbiorze zostanie naliczona prowizja za opłacenie uniwersalnego nakazu płatności (UPN) zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej (w przypadku płatności z góry Kupujący nie ponosi tego wydatku). Doręczenie produktów odbywa się w większości przypadków w godzinach przedpołudniowych. Jeśli w czasie doręczenia Kupujący nie może odebrać przesyłki, istnieje możliwość odebrania jej w późniejszym czasie w najbliższym oddziale poczty lub w paczkomacie. W przypadku wysyłki towaru do krajów Unii Europejskiej do wyliczenia prowizji jest wykorzystywany cennik firmy kurierskiej, której przekazano przesyłkę. W celu szybszej dostawy lub dostawy poza granice Polski należy wcześniej umówić się mailowo.
Spółka nie pobiera opłaty za wysyłkę.
FAKTUROWANIE
Nasz sklep internetowy jest sklepem internetowym handlu detalicznego przeznaczonym wyłącznie dla konsumentów końcowych (B2C). W związku z tym za pośrednictwem naszych sklepów internetowych nie umożliwiamy sprzedaży pomiędzy dwoma lub więcej podmiotami gospodarczymi, dlatego nie zapewniamy możliwości wystawiania faktur osobom prawnym. W przypadku chęci nawiązania współpracy z naszą firmą i zakupu większych ilości produktów (zamówienie za minimum 5000 euro + VAT), prosimy o skontaktowanie się z naszym zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż hurtową pod następującym adresem e-mail: polska@lelosi.com.
ZAMÓWIENIE TOWARU I PROCES ZAKUPU
Kupujący może zamówić produkt mailowo lub poprzez zakup na stronie internetowej. Przed potwierdzeniem zamówienia Kupujący ma możliwość przejrzenia go i poprawienia ilości lub rodzaju zamawianych produktów w razie potrzeby. Po potwierdzeniu zakupu Kupujący może poprawić te dane, kontaktując się mailowo ze spółką UVECTO d.o.o., ale tylko do momentu wysłania towaru.
Proces zakupu:
Umowa sprzedaży między Oferującym i Kupującym zostaje zawarta w momencie, w którym Kupujący potwierdzi zamówienie (Kupujący otrzyma wiadomość mailową o statusie Zamówienie potwierdzone). Od tego momentu wszystkie ceny i inne warunki pozostają niezmienne i wiążące zarówno dla Oferującego, jak i dla Kupującego. Umowa sprzedaży w formie elektronicznej zostaje zapisana na serwerze Spółki.
Użytkownik może anulować rejestrację w każdym momencie. Może tego dokonać poprzez pisemne poinformowanie Sprzedawcy o anulowaniu rejestracji. Przed wysłaniem tej informacji Użytkownik jest zobowiązany do uregulowania wszelkich ewentualnych zobowiązań wobec Sprzedawcy.
Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa podczas użytkowania wszystkich produktów.
Przed użyciem każdego produktu należy przeczytać jego instrukcję obsługi. Każdy towar należy przed użyciem wypróbować w bezpieczny sposób. Jeżeli osoba użytkująca przedmiot nie ma pewności, w jaki sposób może wypróbować produkt, lub ma wątpliwości odnośnie do jego bezpieczeństwa i obawia się ewentualnych szkód majątkowych, lub uszczerbku na zdrowiu ludzi, uprasza się o nieużywanie produktu i niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie Sprzedawcy, a także o zwrot produktu. Każdego produktu używa się według własnego uznania i na własną odpowiedzialność.
Spółka dokłada wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia produktów były jak najbardziej szczegółowe i zgodne z prawdą. Pomimo tego nie ma możliwości zagwarantowania całkowitej zgodności wszystkich danych i zdjęć z faktycznym stanem produktów. W przypadku niejasności należy zweryfikować dokładność informacji u Sprzedawcy.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W przypadku umów zawartych na odległość lub poza siedzibą Spółki Konsument ma zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów Republiki Słowenii (ZVPot) prawo do poinformowania Spółki o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Konsument jest osobą fizyczną, która otrzymuje lub użytkuje towar i usługi w celach niezwiązanych z jego działalnością zawodową lub gospodarczą. Możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z Ustawą o ochronie konsumentów Republiki Słowenii (ZVPot) NIE dotyczy zatem osób prawnych.
Kupujący, który odstąpi od umowy lub zamówienia, jest zobowiązany do zwrotu nieuszkodzonego towaru w opakowaniu oryginalnym i w niezmienionej ilości. Jeśli Sprzedawca wykryje uszkodzenie zwróconego towaru lub niezgodność zwróconej ilości z pierwotnym zamówieniem, wówczas Sprzedawca może odrzucić odstąpienie od umowy, a Kupujący jest wtedy zobowiązany do uregulowania ewentualnych powstałych szkód.
Kupujący może przekazać Spółce zawiadomienie o odstąpieniu w jednoznacznym oświadczeniu, z którego wynika, iż Kupujący odstępuje od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu można przekazać:
Jeśli Kupujący odebrał już towar i odstępuje od umowy, ma wówczas obowiązek zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zawiadomienia o odstąpieniu od umowy na adres Spółki. Uznaje się, że towar został zwrócony w należytym terminie, jeśli zostanie on wysłany przed upłynięciem 14-dniowego okresu przeznaczonego na zwrot. Towar należy zwrócić w stanie nieuszkodzonym, w niezmienionej ilości. Nie ma możliwości zwrotu towaru w opakowaniu nieoryginalnym lub uszkodzonym. Produkt należy zwrócić w formie paczki pocztowej – nie w formie listu. Do zwracanego towaru należy dołączyć kopię faktury. Zaleca się również wypełnienie formularza zwrotu towaru na ostatniej stronie faktury, aby przyspieszyć proces odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący pokrywa koszty zwrotu produktu.
Jeśli zamówione artykuły zostały już opłacone, Kupujący otrzyma zwrot wszystkich płatności związanych z zamówieniem bez zbędnej zwłoki, najpóźniej do 14 dni od otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli Kupujący odebrał już towar i odstępuje od umowy, ma wówczas obowiązek zwrotu towaru w ciągu 14 dni od zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Spółka wstrzyma w tym przypadku zwrot otrzymanych płatności do momentu otrzymania zwróconego towaru lub dopóki Kupujący nie przedłoży dowodu wysłania towaru z powrotem do Spółki. Otrzymane płatności zostaną zwrócone taką samą metodą płatności, jaka została wykorzystana podczas zakupu, jeżeli Kupujący nie zdecyduje się na inny sposób zwrotu płatności. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu pieniędzy jest wpłata na konto bankowe (rachunek osobisty). Jeżeli Kupujący zdecyduje się na taką metodę zwrotu, Spółka poprosi o podanie numeru konta osobistego lub o podanie tego numeru w formularzu zwrotu towaru na ostatniej stronie faktury.
Jeśli produkt nie działa prawidłowo lub nie spełnia oczekiwań Kupującego, zaleca się kontakt telefoniczny ze wsparciem technicznym Spółki, którego pracownicy mogą udzielić potrzebnych wyjaśnień. Dzięki temu można uniknąć ewentualnego niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia produktu, a także ewentualnych uszkodzeń innych przedmiotów.
W przypadku, w którym Spółka wykryje uszkodzenie produktów spowodowane niewłaściwym użytkowaniem lub wykorzystaniem niezgodnym z przeznaczeniem, a także uszkodzenie będące konsekwencją czynności, które nie są niezbędne do zweryfikowania charakteru, cech i działania produktu, reklamacja nie będzie mogła zostać uwzględniona. Jeżeli po odrzuceniu reklamacji Kupujący będzie chciał ponownie odebrać produkt, Spółka prześle go Kupującemu, naliczając opłaty związane z jego dostawą. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie Spółki.
WADA PRODUKTU
Sprzedawca jest zobowiązany do przekazania Kupującemu towaru zgodnie z umową i jest odpowiedzialny za wady produktu w związku ze swoim zobowiązaniem.
Wada produktu występuje wtedy, gdy:
Fakt, czy produkt nadaje się do normalnego użytku, jest osądzany na podstawie porównania do zwykłego towaru tego samego rodzaju i z uwzględnieniem wszelkich deklaracji Sprzedawcy o cechach produktu, które Sprzedawca lub Producent upublicznił w związku z jego propagowaniem, lub prezentacją, a także na informacjach umieszczonych na samym produkcie. W kwestii odpowiedzialności za wady produktu znajdują zastosowanie postanowienia prawa właściwego dla zobowiązań umownych.
Jak postępować w przypadku wady produktu?
Kupujący może skorzystać ze swoich praw z tytułu wady produktu, jeśli zawiadomi o wadzie Sprzedawcę w terminie do dwóch miesięcy od dnia, w którym wykryto wadę. Kupujący jest zobowiązany jak najdokładniej opisać wadę w zawiadomieniu i umożliwić Spółce wgląd do zgłaszanego produktu. Zawiadomienie o wadzie produktu można dostarczyć osobiście – przy czym w tej sytuacji Spółka musi wystawić potwierdzenie – lub wysłać do punktu sprzedaży, w którym zakupiono przedmiot, ewentualnie do przedstawiciela, z którym Kupujący zawarł umowę.
Kiedy Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu?
Sprzedawca nie odpowiada za wady produktu, które zostaną wykryte po upłynięciu dwóch lat od jego dostarczenia. Jeśli przedmiotem umowy między Sprzedawcą i Kupującym jest przedmiot używany, Spółka nie odpowiada za wady produktu, które zostaną wykryte po roku od jego dostarczenia. Uznaje się, iż wada produktu istniała już w momencie dostarczenia, jeżeli zostanie wykryta w ciągu sześciu miesięcy od dostarczenia.
GWARANCJA
Kupujący zgodnie z artykułem 18 Ustawy o ochronie konsumentów Republiki Słowenii (ZVPot) nie musi posiadać zatwierdzonej (podpisanej przez Sprzedawcę) karty gwarancyjnej.
Z praw wynikających z tytułu gwarancji nie można korzystać w przypadku:
Dane osobowe Klientów są należycie chronione zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Dane uzyskane w wyniku zamówienia towaru zostaną wykorzystane do wysyłania ofert, faktur i innej niezbędnej komunikacji biznesowej pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. Za ochronę danych osobowych jest odpowiedzialny również sam Użytkownik poprzez zapewnienie bezpiecznego dostępu do swojej nazwy użytkownika i hasła, a także odpowiedniej ochrony programowej (antywirusowej) swojego komputera.
Dostępność informacji
Oferujący zobowiązuje się do nieograniczonego udzielenia Kupującemu następujących informacji:
Sprzedawca zobowiązuje się w miarę swoich możliwości do rozwiązywania ewentualnych sporów na drodze wzajemnego porozumienia. Jeżeli nie jest to możliwe, właściwym organem do rozwiązywania tych sporów będzie sąd w Lublanie (Republika Słowenii).
Dane o wpisie do rejestru ze wskazaniem rejestru i numeru wpisu
UVECTO d.o.o.
Siedziba: Kovinarska cesta 4, 1241 Kamnik, Republika Słowenii
Numer rejestracyjny: 8491526000
Numer identyfikacji podatkowej: SI96314460
Identyfikacja działalności gospodarczej: G47.910 – Sprzedaż detaliczna prowadzona wysyłkowo lub przez Internet
Platforma do rozwiązywania sporów
Z dniem 15 lutego 2016 Komisja Europejska przygotowała platformę do pozasądowego rozwiązywania sporów. Konsumenci mają możliwość rozwiązywania sporów związanych ze swoim zamówieniem internetowym bez konieczności angażowania organów sądowych. Platforma do rozwiązywania sporów jest dostępna na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Więcej informacji o platformie do rozwiązywania sporów znajduje się na stronie internetowej http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.
Spółka UVECTO d.o.o. zgodnie z normami prawnymi nie uznaje żadnego świadczeniodawcy pozasądowego rozwiązywania sporów jako podmiotu właściwego do rozwiązywania sporu, który może zostać wszczęty przez Konsumenta zgodnie z Ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich Republiki Słowenii.
KOMUNIKACJA
UVECTO d.o.o. kontaktuje się z Użytkownikiem za pośrednictwem środków komunikacji zdalnej jedynie w przypadku, gdy Użytkownik nie wyraża wobec tego faktu jasnego sprzeciwu. Wiadomości reklamowe przesyłane poprzez e-mail i/lub SMS będą zawierały następujące składniki:
Opinie lub komentarze Użytkowników, a także recenzje produktów napisane przez Kupujących, stanowią część funkcji sklepu przeznaczonych dla Użytkowników. Oferujący umożliwia każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi sklepu napisanie opinii. Przed jej opublikowaniem Oferujący przejrzy napisaną opinię. Imiona autorów opinii nie zostaną opublikowane, podobnie jak opinie, które są w jakikolwiek sposób obraźliwe, obsceniczne i w mniemaniu Oferującego nie przynoszą korzyści innym Użytkownikom oraz Odwiedzającym.
Pozostawiając swoją opinię lub komentarz, Użytkownik akceptuje warunki korzystania i pozwala Oferującemu na publikację części lub całości tekstu we wszystkich mediach elektronicznych i innych. Oferujący ma prawo wykorzystywać treść bez ograniczeń czasowych i w jakimkolwiek celu, który leży w jego interesie, włącznie z publikacją w reklamach oraz w innej komunikacji marketingowej. Autor opinii deklaruje i zapewnia również to, że jest właścicielem materialnych oraz moralnych praw autorskich do napisanych opinii i komentarzy, a także iż przenosi te prawa bez ograniczeń czasowych na spółkę UVECTO d.o.o..
Oświadczenie o ochronie danych osobowych
Spółka UVECTO d.o.o. szanuje i chroni prywatność swoich Klientów. W dalszej części znajdują się informacje o tym, jak Spółka przetwarza ich dane osobowe.
Niniejsze oświadczenie o ochronie danych osobowych opisuje postępowanie z danymi, które są gromadzone i uzyskiwane poprzez platformy cyfrowe Spółki, umożliwiające Odwiedzającym dostęp do strony internetowej Spółki i korzystanie z jej usług. Poniższe zasady prywatności są zgodne z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych UE oraz miejscowymi przepisami prawa.
Podstawa prawna do przetwarzania danych
Gdy Spółka przetwarza dane osobowe w związku z umową lub potencjalną umową z Klientem, podstawę prawną do przetwarzania stanowi fakt, iż dane osobowe są potrzebne do realizacji umowy handlowej z Klientem lub przed zawarciem umowy. Jeśli podstawą prawną jest zgoda Klienta, ma on prawo do cofnięcia zgody w każdym momencie, jednakże nie wpływa to na legalność przetwarzania danych ze strony spółki UVECTO d.o.o. w okresie przed cofnięciem zgody. W przypadku przekazywania danych osobowych organom ścigania lub innym organom państwowym Spółka wykonuje tę czynność z uwagi na obowiązek prawny jej wykonania.
Powód i cel zbierania danych osobowych przez spółkę UVECTO d.o.o.
Poniżej opisano główne kategorie danych zbieranych przez Spółkę UVECTO d.o.o., a także główne cele zbierania danych
Jako część ogólnych procesów biznesowych spółki UVECTO d.o.o.
Spółka zbiera dane osobowe o odwiedzających stronę internetową, kupujących, dostawcach (włącznie z osobami trzecimi oferującymi usługę). Do tych danych należą: imiona i nazwiska konkretnych osób, dane kontaktowe i inne dane użytkowników lub ich organizacji potrzebne do kontaktów handlowych.
Jako pomoc przy zapytaniach Klientów
Klient może wyrazić zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych, włącznie ze swoim imieniem i nazwiskiem, adresem mailowym oraz innymi danymi kontaktowymi, kiedy skontaktuje się ze Spółką mailowo, listownie, korzystając z platform cyfrowych Spółki lub innych kanałów komunikacyjnych. Te dane osobowe umożliwiają Spółce skutecznie reagować na zapytania Klientów o informacje, przygotować ofertę na zakup towaru, czy też odpowiadać na pytania związane z gwarancją oraz wszelkie inne zapytania.
Kupujący oraz potencjalni kupujący
Dane osobowe Klientów oraz potencjalnych klientów, włącznie z imionami i nazwiskami, danymi kontaktowymi, informacjami związanymi z płatnością i kartami kredytowymi, informacjami kredytowymi i innymi, są przez Spółkę zbierane jako niezbędne do kontaktów handlowych z konkretnymi osobami oraz organizacjami. Dane mogą być przekazywane partnerom logistycznym, aby mogli oni zapewnić realizację zamówienia, włącznie z dostarczeniem zamówionych produktów. Automatyczne gromadzenie danych z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych umożliwia Spółce zadbanie o bezpieczeństwo użytkowników jej strony internetowej.
Rozwój przedsiębiorstwa
Dane osobowe, które są gromadzone automatycznie z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych Spółki, będą wykorzystywane do bliższego poznawania użytkowników produktów i rozwiązań Spółki, a także będą stanowić podstawę dla istotnych wiadomości oraz ofert przy okazji kontaktu ze Spółką. Dane osobowe będą wykorzystywane do polepszania produktów, procesów oraz strony internetowej.
Komunikacja handlowa
Po uzyskaniu zgody Klienta Spółka może na życzenie wykorzystywać jego dane osobowe w celu informowania o działalności, produktach i usługach spółki UVECTO d.o.o. Jeżeli Klient nie wyraża zgody na wykorzystywanie jego danych osobowych przez spółkę UVECTO d.o.o. w ten sposób, może w każdym momencie anulować przyjmowanie tego typu wiadomości. U dołu różnych kanałów komunikacyjnych znajduje się odnośnik do anulowania subskrypcji. Alternatywnie Klient może skontaktować się ze Spółką mailowo lub listownie w celu anulowania przyjmowania wiadomości reklamowych. Dane osobowe Klienta zostaną wówczas usunięte z systemów Spółki w ciągu dwóch miesięcy od przyjęcia żądania anulowania subskrypcji, o ile nie są one przechowywane na innej podstawie prawnej niż zgoda Klienta.
Ankiety dla Odwiedzających i Kupujących
Dane osobowe Odwiedzających stronę internetową Spółki są gromadzone jako część ankiet o usługach i produktach przedsiębiorstwa UVECTO d.o.o
Uwzględnianie preferencji Odwiedzających i Klientów
Dane osobowe Odwiedzających stronę internetową Spółki lub Kupujących mogą być gromadzone w celu zapewniania konkretnych produktów i uwzględniania interesów Klientów.
Zgodność z przepisami prawa
Dane osobowe mogą być gromadzone wtedy, gdy wymaga tego lub pozwala na to prawo. Dane osobowe lub nieosobowe, które gromadzi Spółka, są przetwarzane jako poufne i nie będą sprzedawane lub udostępniane osobom trzecim, z wyjątkiem sytuacji wymienionych w tym oświadczeniu.
W jaki sposób zbierane są dane Klientów
Dane, które Klient udostępnia Spółce, są przez nią gromadzone, kiedy Klient zwróci się do Spółki w kwestii produktów usług lub informacji, kiedy zarejestruje się na stronie internetowej Spółki, udzieli się na forach publicznych lub innych miejscach będących częścią rozwiązań cyfrowych Spółki, a także, kiedy wypełni ankietę dla Kupujących lub nawiąże komunikację ze Spółką w jakikolwiek inny sposób. Dane są gromadzone za pomocą różnych technologii, na przykład poprzez wykorzystanie plików cookie (patrz zasady wykorzystania plików cookie).
Spółka nie przekazuje danych osobowych Klientów osobom trzecim z wyjątkiem następujących sytuacji:
Spółka umożliwia Klientowi określoną kontrolę i decydowanie w kwestii gromadzenia, wykorzystania i udostępniania jego danych. Zgodnie z prawem miejscowym kontrola i decydowanie ze strony Klienta obejmuje następujące elementy:
Klient może skorzystać z możliwości kontroli oraz decydowania, a także zażądać dostępu do swoich danych osobowych, kontaktując się ze Spółką telefonicznie lub pisemnie i stosując się do kroków otrzymanych w wiadomości zwrotnej. Należy mieć na uwadze, iż może się okazać, że Spółka nie będzie mogła zapewnić określonych produktów lub usług, jeżeli Klient nie wyrazi zgody na gromadzenie jego danych osobowych, a niektóre usługi nie będą mogły być dostosowane do jego interesów i preferencji. W przypadku jakichkolwiek pytań o konkretne dane osobowe Klienta, które są przetwarzane lub gromadzone przez Spółkę, należy skontaktować się pisemnie ze spółką UVECTO d.o.o.. Spółka odpowie na takie zapytanie w ciągu jednego miesiąca z możliwością przedłużenia tego terminu o kolejny miesiąc. Jeśli dojdzie do przedłużenia tego terminu, Klient zostanie o tym poinformowany podczas upływu pierwszego miesiąca od otrzymania zapytania.
Bezpieczeństwo, integralność i przechowywanie danych
Bezpieczeństwo, integralność i poufność danych Klienta są niezwykle istotne dla Spółki, która wdraża techniczne, administracyjne i fizyczne środki bezpieczeństwa, mające na celu ochronę danych przed nieautoryzowanym dostępem, ujawnieniem, wykorzystaniem lub modyfikacją. Procesy bezpieczeństwa Spółki są przez nią regularnie kontrolowane, aby dostosować je do najnowszych technologii i metod. Należy mieć na uwadze, iż pomimo dołożenia wszelkich starań żadne środki bezpieczeństwa nie są idealne i zawsze istnieje ryzyko ich obejścia. Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez Spółkę tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji celów wyszczególnionych w tym oświadczeniu o ochronie danych osobowych, z wyjątkiem sytuacji, w których potrzebne jest przedłużenie okresu przechowywania danych lub jeśli umożliwia to prawo. Spółka będzie regularnie odświeżać informacje w celu zachowania ich aktualności.
Zmiany w oświadczeniu o ochronie danych osobowych
Niniejsze oświadczenie może być okazjonalnie poddawane zmianom mającym na celu dostosowanie go do najnowszych technologii, praktyk biznesowych, wymogów prawnych lub w innych celach. Spółka publikuje na swoich platformach cyfrowych aktualnie obowiązującą wersję oświadczenia o ochronie danych osobowych. Zaleca się regularne sprawdzanie Oświadczenia o ochronie danych osobowych. Jeśli będzie tego wymagać obowiązujące prawo, Spółka przed wykonaniem zmian poprosi Klienta o jego zgodę.
Uwagi i pytania
W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag odnośnie do zasad prywatności należy skontaktować się pisemnie ze spółką UVECTO d.o.o.. Jeżeli Klient nie jest usatysfakcjonowany sposobem przetwarzania jego danych osobowych, może złożyć skargę. W tym celu należy wykorzystać dane kontaktowe zamieszczone na końcu tego oświadczenia. W przypadku zgłaszania skargi należy podać spółce UVECTO d.o.o swoje dane kontaktowe. Skarga zostanie przeprocesowana, a Klient otrzyma odpowiedź w terminie 30 dni. Jeżeli Klient stwierdzi, iż spółka UVECTO d.o.o. nie zareagowała na skargę w odpowiedni sposób, wówczas może się odwoływać u Komisarza ds. informacji Republiki Słowenii (Informacijski pooblaščenec). Adres: Zaloška cesta 59, 1000 Lublana, Słowenia. Adres mailowy: gp.ip(at)ip-rs.si. Strona internetowa: https://www.ip-rs.si/
Prywatność i pliki cookie
Spółka poświęca szczególną uwagę kwestii danych osobowych Użytkowników jej strony internetowej, dlatego stara się nie tylko spełniać ich oczekiwania, ale również wychodzić im naprzeciw, ponieważ jest świadoma delikatnego charakteru tej problematyki. Korzystając z naszej strony, zgadzasz się z naszą Polityką prywatności i Polityką plików cookie.
Administrator sklepu internetowego LELOSI.PL, UVECTO d.o.o., jest zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych Republiki Słowenii (ZVOP-1) zobowiązany do ochrony danych osobowych swoich Użytkowników. lelosi.pl gromadzi następujące dane Użytkowników na potrzeby działalności:
Wszystkie wymienione dane, z wyjątkiem plików cookie, są trwale przechowywane na serwerze LELOSI.PL. Pliki cookie dotyczące sesji są przechowywane w pamięci serwera jedynie podczas trwania wizyty i zostają usunięte po jednej godzinie nieaktywności. Trwałe pliki cookie są przechowywane na komputerze Odwiedzającego.
Wdrażanie polityki prywatności
Spółka UVECTO d.o.o. ma przyjęte Zasady ochrony danych osobowych. Wszystkie osoby zatrudnione w Spółce, które mają w jakikolwiek sposób styczność z danymi osobowymi, są zaznajomione z treścią Zasad ochrony danych osobowych.
Prawo do informacji
Klient ma prawo do bezpłatnych informacji o swoich danych osobowych przetwarzanych przez Spółkę, a także prawo do wglądu, poprawienia oraz usunięcia tych danych. W przypadku pytań odnośnie do usunięcia lub wykorzystania danych należy skontaktować się ze Spółką mailowo pod adresem polska@lelosi.com, lub listownie na adres Spółki UVECTO d.o.o..
Wiadomości o statusie zamówienia: Spółka zastrzega sobie prawo do poinformowania Klienta o statusie jego zamówienia na podany przez niego numer telefonu lub adres mailowy. Jeśli Klient nie odbierze zamówienia w ciągu 5 dni, Spółka zastrzega sobie prawo do wystosowania połączenia telefonicznego i wiadomości jako przypomnienia o odebraniu zamówienia.
Wiadomości o przyjętym zamówieniu: doświadczenia Użytkownika są dla Spółki istotne, dlatego po realizacji zamówienia referent Spółki wykonuje połączenie do Użytkownika w celu uzyskania informacji, czy Użytkownik jest usatysfakcjonowany zakupem oraz produktem. Na życzenie Klienta referent może przedstawić mu również inne udogodnienia, które Klient może otrzymać lub wykorzystać przy kolejnych zakupach w sklepie internetowym. W takim przypadku Klient będzie regularnie otrzymywać wiadomości SMS oraz mailowe o udogodnieniach na swój numer telefonu i adres mailowy. Swoją zgodę Klient może w każdym momencie anulować, informując o tym Spółkę mailowo pod adresem polska@lelosi.com lub klikając na odnośnik „anulowanie subskrypcji” w otrzymanej wiadomości. W ramach swojej działalności Spółka zastrzega sobie prawo do zapytania Klienta o częstotliwość odwiedzin na stronie internetowej Spółki. Zdanie Klienta zostanie wykorzystane do ulepszania strony internetowej i doświadczeń Użytkowników. W przypadku wypełniania formularzy promocyjnych (kuponów rabatowych) na portalach społecznościowych Klient będzie otrzymywać na adres mailowy wiadomości, w których Spółka będzie go regularnie informować o możliwości wykorzystania kuponów promocyjnych. Przyjmowanie tego typu wiadomości można również wyłączyć w identyczny sposób, jak podano powyżej.
Prawo Klienta do żądania w każdym momencie od spółki UVECTO d.o.o. (jako administratora danych osobowych) dostępu do danych osobowych i następujących informacji:
Klient jest poinformowany o możliwości przekazania wszystkich wymienionych wyżej żądań dotyczących danych osobowych w formie pisemnej administratorowi na adres mailowy polska@lelosi.com.
Klient jest poinformowany o tym, iż w przypadku egzekwowania praw dotyczących danych osobowych administrator może wymagać od Klienta dodatkowych danych na potrzeby wiarygodnej identyfikacji, a podjęcie działań może odrzucić jedynie wówczas, kiedy udowodni, że nie może wiarygodnie zidentyfikować Klienta.
O plikach cookie
Plik cookie to plik z krótką informacją, który strona internetowa wysyła przeglądarce podczas wizyty na tej stronie.
Więcej o korzystaniu z plików cookies możesz przeczytać tutaj.